09 januari, 2011

Mysigt ändå

 Står jag bra nu matte?
 Åh, nej inte kameran IGEN!
 Okej, jag ställer upp men först måste jag se till att jag är ren och fin om munnen...
 Jaha, råkade visst glömma att ta bort lite snö på nosen.

 Hallå, är det någon där?
 Jaha, vad har hänt här då?

 Nej, jag tänker inte titta in i kameran matte. Vill busa istället!
 När Lesley blev putt, så fotade jag naturen istället. ;)
 Vackert!
 Älskade Lesley! <3
 idag gick vi på Trollstigen och Vallstigen.
 Äntligen får jag busa!

 Runt om i skogen finns det små informationsskyltar, trevligt!


Okej, jag erkänner att vintern kanske inte är så tokig ändå! ;) Visst var det halt, mycket snö och en överhängande risk för snöras, men ack så vackert, behaglig temperatur och mysigt vi hade under promisen. Här kommer massor med bilder ifrån vår promenad. ;)

2 kommentarer:

  1. Tackar! Men längtar tills jag får ta bilder på Lesley och C tillsammans. ;)

    SvaraRadera