02 januari, 2011

Mitt hjärta!





Lesley "pluggar" tillsammans med sin plastmamma Susanne. På kortet längs ner sover hon som hon jämt gör- med kudde! :S Min hund snor alltid mina kuddar, haha.


Är så ledsen för att alla mina fina bilder på Lessie försvann när min dator kraschade.  Hade en MASSA bilder under hela hennes uppväxt, men som sagt allt försvann. :( Ligger nu i sängen med Lesley brevid och läser "klickerträning för din hund"... tittar på henne och det slår mig än en gång hur mycket hon betyder för mig. Lesley har allt som jag kan önska mig och jag hoppas att vi får många år tillsammans. <3 Är lite nervös över vad hon säger om sin nya lillasyster, men jag tror att det kommer att gå bra och att hon både kommer att uppfostra och leka med henne. ;)

Lovar dig Lesley att jag kommer att ge dig massor med egentid och ta långa promisar (som lillsyrran inte kan följa med på, eftersom en valp absolut inte får motioneras när den växter). När vi tränar och tar våra promenader så får lillsyrran vara med Susanne som jag bor med. Deal? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar