07 februari, 2011

Alltid lika roligt att vakna till sånt här...







Carina, visst kryssade du i "Ja-rutan" för återköp? ;) Eller egentligen får jag väl erkänna att det var mitt fel att det blev såhär. Hade helt enkelt inte Chelsea inhägnad i natt, eftersom det har gått så bra flera nätter... men uppenbarligen så är fröken inte redo att sova utan kompostgaller. :P Är dock lite oroväckande att hon är så sugen på alla mina sladdar och hon är så tyst och diskret när hon tuggar på dessa. Några bra tips på medel som jag kan spruta på, så hon inte tuggar?

3 kommentarer:

  1. Hej! Frida heter jag jag har också en valp från samma kull som ni :) Hennes kennel-namn är Caradeés Billabong, vi kallar henne Vera. Roligt att ni har en blogg som man kan följa ;) Hur går det för er? Ett litet tips är att spruta på lite ättika på ställen som hon inte ska bita på :) Ha det så bra! /Frida

    SvaraRadera
  2. Hej Frida! Tack för tipset och trevligt att du kikade in. ;) Vera är verkligen supersöt, så jag förstår att ni är nöjda. Det går bara bra för oss, men ibland är det uppochner - men det är väl just det som är det charmiga med valptiden. Hur går det för er? Har ni börjat på valpkurs ännu? ;) Sköt om er och hälsa syrran ifrån Chelsea. // Zia

    SvaraRadera
  3. Hej! :)Ja man hade glömt bort hur det var att ha en liten bebis ;) Men jag tycker att vera är ganska lättsam, hon får ju sina ryck men hon sover väldigt mycket fortfarande :) Nej vi har inte börjat någon valpkurs än, vi har änmält oss till en kurs men där får dom inte börja förän dom är 16 veckor :( Så det blir till att vi får åka dit lite och titta nu efter att hon får den andra vaccinationssprutan :) Ska bli spännande att se hur det går sen när vi börjar :) Hur går det för er? :) Hur reagerar hon på kursen? Jag ska pussa lill-tjejen från syrran :) / Frida

    SvaraRadera