06 februari, 2011

Helgen

Det har varit en ganska bra helg. Chelsea och Lesley fick vara med "mormor" och min moster medan jag var på födelsedagsfest i Sthlm. Det var skönt att faktiskt vara hundfri ett dygn, men ack så orolig jag var - ringde mamma flera gånger för att höra hur det gick! ;) Det gick i alla fall jättebra och Chelsea verkade inte vara ledsen över att jag var borta, MEN vad glada de blev när jag kom hem. Möttes av ett hav med pussar och Lesley blev så till sig, så hon kräktes. :(

Idag har vi varit ute i det vackra vädret och tjejerna har busat, nosat och rullat sig i snön. I morgon börjar valpkursen på "riktigt", alltså Chelsea skall få följa med. Känner mig både förväntansfull och lite nervös... och förutom valpkurs i morgon, så är det dags att vaccinera och avmaska skruttan i veckan. Så nu ska jag passa på att plugga lite, medan vovvarna sover. // Zia


Hehe, nämnde jag att Chelsea härmar Lesley eller?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar