14 mars, 2011

Lycklig

Mina hundar är ju en livsstil som jag har valt och som kanske inte alltid är så enkel och flexibel. Så att vara tillsammans med mig är ungefär som "Ta tre och betala för en". :) Nu har jag ialla fall träffat en pojkvän som är underbar på alla sätt och vis och framför allt - han accepterar mina hundar! :)  För  det är inte alltid så roligt att sova tillsammans med mig och mina två hundar i min 120 cm säng. Stackars Marcus fick väl inte så mycket sömn i helgen. :S Försökte att mota ner dogsen, men dem skulle prompt ligga tillsammans med oss och det var bara att gilla läget (har ju trots allt låtit dem sova i sängen, så då kan jag ju inte neka dem heller). Well det blev både trångt och varmt, men min fina pojkvän klagade inte. <3 Sen så är det ju självklart en massa andra "hundsaker" som Marcus får stå ut med, men orkar inte rabbla upp allt...

Är som sagt så glad över att jag har dig Marcus och beundrar ditt tålamod... och jag lovar dig att jag ska köpa en större säng i framtiden! :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar