05 september, 2011

Ingen tävling

Sötaste,  snällaste och bästa Lesley <3

Vi skippade tävlingen igår för det var som upplagt för fiasko. Jag var urform och jag hade ingen hundvakt till Chelsea... och att åka på min första lydnadstävling med en busig Chelsea hade bara gjort mig stressad och irriterad. Det hade inte varit schysst emot Lessie helt enkelt! Så vi åker på tävling den 18 september i stället. :) I går ägnade vi dagen åt en riktig långpromenad i skogen på 2,5 h samt började träna in lite nya trixs. Har bestämt mig för att avsätta en dag/veckan för träning av nya trixs. Tror att det kan vara bra att göra något annat än bara lydnad, agility, utställning och spår...

I morgon ska jag och Chelsea vara med på en träningstävling i utställning på min klubb. Hoppas att hon sköter sig! :) Här kommer lite bilder ifrån igår och idag. Natti!

 Båda flickorna var fulla av bus igår. :)
 Omöjligt att få en fin bild på dem tillsammans. :(
 Chelsea älskar att springa i skogen
 Trötta hundar efter promisen
 Fast efter en stund blev Chelsea bussugen igen. :P
 Söt som socker
 Finaste "syrrorna". :P
 Mys med Håkan idag
 Lesley älskar att gosa med Håkis. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar