20 september, 2011

Men Chelsea då?

Ja, mattes stora bebis har fyllt 10 månader och pälsen har växt lite mera nu. Hennes bröst är riktigt snyggt, med en ordentlig  "Aussiepäls" och längden börjar komma där. På kroppen är den lite mera fluffig än förut, men var är längden? Har jag fått en fluffig, men korthårig Aussie?! :)

Eftersom jag har haft fokus på Lessie inför vår lydnadsdebut, har lillan kommit lite i skymundan och det har jag märkt på henne. Hon har varit extra gosig och tittat bedjande på mig "matte jag vill vara själv med dig". Så idag har jag varit ute och tränat själv med henne, vilket uppskattades! ;) Nu ligger hon och sover sött i soffan. <3 Imorgon ska vi träna lite utställning, för på lördag ska jag ställa henne på Linesbergs BK´s officiella utställning... Fick PM förra veckan och det är totalt 11 Aussies anmälda! Vi får väl se hur det går.

2 kommentarer:

  1. Njae korthårig Aussie tror jag inte att det blir, men inget pälsmonster heller =) Vi håller tummarna för er på lördag, hör av dig och berätta hur det gått.

    SvaraRadera
  2. Nej, tror bara att det tar lite tid för hennes päls att växa ut. Hon är långt ifrån lika fluffig som Loui, men det kanske skiljer mellan tikar och hanar? Lovar att höra av mig efter utställningen. :) Lycka till du också med Chilla på söndag! :P

    SvaraRadera